Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je da “kada cela Evropa govori o preživljavanju, mi govorimo o investicijama”, povodom početka radova na izgradnji mosta u okviru Fruškogorskog koridora.
“Ovo su projekti koji menjaju perspektivu naše zemlje”, rekao je Momirović.
Na Dunavu, između Petrovaradina i Kovilja, u toku su radovi na postavljanju privremenog čeličnog mosta, koji će služiti za izgradnju budućeg mosta preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora.
Govoreći o izgradnji brze pruge Novi Sad – Subotica, Momirović je naveo da Vlada Srbije ima cilj da se što pre završi ta važna investicija, uz očuvanje kulturnog nasleđa na arheološkim nalazištima na 11 kilometara pruge na lokacijama u Novom Sadu, Vrbasu i Subotici.
Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović rekao je da će most povezivati Kovilj i Petrovaradin u dužini od 1,7 kilometara i biće jedan od najvažnijih objekata na koridoru, uz tunel kroz Frušku goru koji će biti duži od tri i po kilometra.
Prema njegovim rečima, ovaj projekat je izuzetno važan za Novi Sad, Irig i Rumu jer je ta deonica sa oko 900 kamiona i 10.000 vozila dnevno jedna od najopterećenijih kada je reč o državnim putevima u Srbiji.
Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević rekao je da “niko nije mogao da zamisli” da se istovremeno grade dva nova mosta na Dunavu u Novom Sadu i da se projektuje treći, pešačko-biciklistički most, što će omogućiti da se poboljša kvalitet života u Novom Sadu.
Novi tranzitni most biće, prema njegovim rečima, najbrža veza između autoputeva E70 i E75 koji će rasteretiti saobraćaj kroz Novi Sad.
Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić rekao je da će Srbija sa autoputem i brzom saobraćajnicom Ruma-Šabac-Loznica, imati oko 120 kilometara modernih puteva sa mostovima na Dunavu i Savi, sa dva tunela, od kojih će Iriški venac biti najduži u Srbiji.