Raspisan konkurs za nagradu „Dragan Janjić“ – tema „Medijska pismenost“

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i novinska agencija Beta raspisali su, treći po redu, konkurs za nagradu „Dragan Janjić” za najbolje radove na temu „Medijska pismenost”. Biće dodeljene dve nagrade u iznosu od po 160.000 dinara bruto. Clj Konkursa je da oblast medijske pismenosti približi široj javnosti kroz različit savremeni multimedijalni pristup u obradi tema […]

Rok za podnošenje radova za Nagradu Dragan Janjić produžen do 21. marta

Rok za prijavljivanje radova iz oblasti medijske pismenosti za nagradu koja nosi ime jednog od osnivača i dugogodišnjeg glavnog urednika novinske agencije Beta Dragana Janjića, produžen je do 21. marta, saopštili su organizatori. Nagrada, koju su ustanovili agencija Beta i Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), biće dodeljena u kategorijama studenata i profesionalaca i iznosiće po […]

Medijska pismenost građana najviša u protekle tri godine, digitalna u opadanju 2022.

Četvrti ciklus istraživanja u okviru programa Nova pismenost pokazuje da je indeks medijske pismenosti građana Srbije najviši u protekle tri godine i da trenutno iznosi 3,97 od idealnih 6, saopštili su Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i “Propulsion”. U saopštenju je navedeno i da je kod indeksa digitalne pismenosti primećen pad u odnosu na […]

Priručnik medijske i informacione pismenosti za roditelje odneo prvu nagradu festivala Kaktus

Kampanja za Priručnik medijske i informacione pismenosti za roditelje je kao najbolja integrisana kampanja u oblasti medijske i digitalne pismenosti osvojila prvu nagradu na ovogodišnjem nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija “Kaktus”, saopštilo je Ministarstvo informisanja i telekomunikacija. Kampanja i Priručnik za roditelje kreirani su s Ministarstvom u okviru programa “Nova pismenost“, koji partnerski sprovode Američka agencija […]

Diskusija: Medijska pismenost kod mladih treba da se unapređuje od najranije dobi

Medijska pismenost kod mladih treba da se unapređuje od najranije dobi, jer korišćenje društvenih mreža i medijskih sadržaja raste sa uzrastom, zaključak je diskusije “Digitalni imunitet – medijska kultura u digitalnom svetu”. Učesnici panela na konferenciji u Konaku kneginje Ljubice saglasili su se da je praćenje medijskih sadržaja kroz društvene mreže kod dece i mladih […]